BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Αγαπημένα Σεπτεμβρίου

Γεια σας και πάλι κορίτσια!Τελειώνει κι αυτός ο μήνας και αποφάσισα να κάνω τα αγαπημένα Σεπτεμβρίου.Τα περισσότερα είναι καινούργια προιόντα που έχω δοκιμάσει αυτό το μήνα και μου άρεσαν και κάποια τα είχα.Υπάρχει ανεβασμένα και το σχετικό βιντεάκι,το link θα το βάλω στο τέλος.
                                                   Ας ξεκινήσουμε λοιπόν

Πρώτο αγαπημένο προιόν γιαυτό το μήνα είναι το foundation της Max Factor.Eίναι αρκετά καλυπτικό και ταιριάζει στον τύπο δέρματος μου,που είναι λιπαρό,απλά το μείον του είναι η χρυσόσκονη που έχει.Για μία βραδινή έξοδο όμως πιστεύω είναι ότι πρέπει.


Eπόμενη είναι μία πούδρα της Avon από την καινούργια σειρά Color Trend.Είναι ιδιαίτερα καλυπτική από μόνη της και είναι με oil control δηλαδή ελέγχει την λιπαρότητα.Μπορείτε να την φορέσετε και σκέτη χωρίς κάποια βάση make up από κάτω αν δεν θέλετε κάτι βαρύ.Είμαι πολύ ευχαριστημένη απο την συγκεκριμένη πούδρα καθώς ήταν και πολύ οικονομική,κάπου στα 2,50 ευρώ!


Επίσης από την ίδια σειρά πήρα και την απλή πούδρα που είναι εξίσου καλυπτική και ωράια!


Τελευταίο προιόν από την συγκεκριμένη σειρά της Avon είναι το concealer.Για τους δικούς μου κύκλους λειτουργεί μια χαρά καθώς δεν έχω και ιδιαίτερο πρόβλημα,σίγουρα πάντως τονίζει την περιοχή κάτω από τα μάτια και είναι εξίσου οικονομικό!

Ένα ακόμα προιόν που δοκίμασα αυτό το μήνα είναι το make up της essence.Αν και έχει μέτρια κάλυψη,δεν ταίριαζε τόσο πολύ σ'εμένα γιατί ήταν κάπως βαρύ στην επιδερμίδα μου και ξηρό.Σίγουρα θα κάνει όμως για πολύ λιπαρές επιδερμίδες.Για την τιμή του η οποία ήταν κάπου στα 4 ευρώ πιστεύω ότι ήταν αρκετά ικανοποιητικό.


 Μια μέρα που κοιτούσα στα hondos center χωρίς σκοπό να πάρω κάτι,πήρε το μάτι μου αυτό το lipgloss της essence το οποίο έκανε μόνο 1 ευρω!Ακόμα κι αν δεν έχεις σκοπό να ψωνίσεις πιστεύω δεν μπορείς να αντισταθείς.Είναι πάρα πολύ ωραίο,έχει πολύ όμορφο χρώμα και έχω μείνει ευχαριστημένη.Σας προτείνω σίγουρα να το δοκιμάσετε αν δεν το έχετε δοκιμάσει ακόμα!


Και όπως είπα και στο βίντεο καθώς είμαι μια κιουρία τώρα τελευταία κάνω συχνά τα νύχια μου γαλλικό,αφού βρήκα τυχαία στα jumbo αυτά τα μανό με μόνο 3 ευρώ και τα δύο!Είναι πολύ καλά και στεγνώνουν γρήγορα και αντέχουν γενικά σαν μανό αρκετές μέρες θα έλεγα.


Πριν αποφασίσω να κόψω λοιπόν τα μαλλιά μου,συνήθιζα,όταν βαριόμουν να τα ισιώσω,να βάζω λίγο αφρό και να τα κατσαρώνω και πραγματικά αυτός ο αφρός είναι τέλειος!Είναι ακριβώς αυτό που λέει,για ελαστικές μπούκλες.Τα κάνει ανάλαφρα,μυρίζει πολύ ωραία και δεν τα κάνει ξερά σαν κάποιους άλλους αφρους.


Και τέλος είναι αυτά τα όμορφα σκουλαρίκια-κουκουβάγια που τα βρήκα 1 ευρώ σε ένα μαγαζάκι τύπου όλα 1 ευρώ!

Το ανάλογο βιντεάκι που ανέβασα σε περίπτωση που δεν με χορτάσατε γραπτά και θέλετε να με δείτε κιόλας :P


Αυτάααααα....Ελπίζω να βρήκατε ενδιαφέρον αυτό το post.Οποιαδήποτε απορία έχετε μπορείτε να μου την γράψετε στα σχόλια και θα χαρώ να σας βοηθήσω!                         Φιλάκια!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου