BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Mini Haul

Γεια σας κορίτσια!Τι κάνετε?Αγόρασα μερικά πραγματάκια και μιας που είχα χρόνο είπα να κάνω ένα μικρό βιντεάκι να σας τα δείξω.Παρακάτω θα δείτε τι αγόρασα καθώς και το βίντεο που ανέβασα.

Αρχικά πήρα ένα σαπούνι για το πρόσωπο του,Garnier.Είναι 3 σε 1 καθώς λειτουργεί σαν μάσκα,σαν gel καθαρισμού και σαν scrub ανάλογα πόση ώρα επιλέγετε να το αφήσετε πάνω στο πρόσωπό σας.Είμαι αρκετά ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο προιόν.























Έκανα μία βόλτα στα μαγαζιά και έτυχε να μπω στα hondos center και όπως όλες γνωρίζουμε καλά ήταν αδύνατον να φύγω με άδεια χέρια :P Γι'αυτό αγόρασα 2 πραγματάκια.Το πρώτο πράγμα που αγόρασα είναι το καινούργιο liquid eyeliner της essence.Είναι αρκετά καλό,δεν μουτζουρώνει και το βουρτσάκι του βοηθάει στην εφαρμογή.


Το δεύτερο πράγμα που αγόρασα ήταν μία μάσκαρα Bourjois η οποία ήταν και σε προσφορά!Από 14 ευρώ την πήρα κάπου στα 10!Είναι πολύ ωραία,έχει τέλειο βουρτσάκι και κάνει τις βλεφαρίδες πυκνές και με μήκος!


 Eπίσης πήρα ένα μανό από τα H&M σκούρο μπλε,το something blue.Είναι πολύ ωραίο χρώμα και κρατάει αρκετά στα νύχια!


















Ακόμα ένα πραγματάκι που πήρα ήταν ένα μολύβι χειλιών από την εταιρεία Farmasi σε κόκκινο χρώμα.Είναι από τα ωραιότερα κόκκινα,πολύ έντονο,με μεγάλη διάρκεια και έκανε μόνο 2,50 ευρώ!


















Όπως πολλές από εμάς έτσι κι εγώ δεν μπόρεσα να αντισταθώ και πήρα το Madam Figaro Οκτωβρίου το οποίο είχε 2 πολύ ωραία Lancome δωράκια μέσα,μία mini μάσκαρα και ένα mini κραγιόν κι όλα αυτά περίπου στα 6,45 ευρώ αν δεν κάνω λάθος.Η μάσκαρα ήταν η Hypnose και για να σας πω την αλήθεια ακόμα και σε μικρό μπουκαλάκι που ήταν εγώ χάρηκα γιατί για να λέμε και του στραβού το δίκιο η Lancome δεν έχει και πάμφτηνα καλλυντικά.Σαν μάσκαρα λοιπόν έμεινα αρκετά ευχαριστημένη.




































Και το κραγιόνακι ήταν ένα πολύ όμορφο ροζουλί χρωματάκι το οποίο το φοράω κιόλας στο makeup tutorial που έκανα πρόσφατα.























Και τέλος πήρα το Cosmopolitan το οποίο είχε μαζί ένα lip gloss σε full size νομίζω είναι για να σας πω την αλήθεια.Είναι ένα πολύ ωραίο,σκούρο κάπως χρωματάκι.























Aυτά λοιπόν ήταν τα πραγματάκια που πήρα,δεν ήταν πολλά απλά είχα την διάθεση και τον χρόνο και είπα να σας τα δείξω.Φιλάκια!!





6 σχόλια:

  1. Α, πολύ ωραία πραγματάκια! Να τα χαρείς! Κι εγώ έχω πάρει το περιοδικό Madame Figaro και η μάσκαρα είναι από τις πολύ καλές που έχω δοκιμάσει! Έχω κάνει και σχετική ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Ναι η μάσκαρα είναι όντως πολύ καλή!Το κοίταξα κι έκανα μάλιστα κ εγγραφή :)

      Διαγραφή
  2. νομίζω ότι θα έπρεπε στα περιοδικά να έχουν συχνόερα τέτοιου είδους δωράκια...είναι και ένας τρόπος πειραματισμού για εμάς. δεν συμφέρει να ξοδέψεις 40 ευρώ για το τίποτα:)
    Κορίτσια θα χαρώ πολύ αν γίνετε μέλη στο blog μου. είμαι καινούργια στο χώρο και έχω σκοπό να χρησιμοποιήσω και το youtube για κάποια reviews:)
    http://katerina.mp89.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο θα ήταν πολύ καλύτερα να υπήρχαν δείγματα για τα ακριβότερα καλλυντικά,να μην μετανιώνεις τουλάχιστον για τις αγορές σου!Εννοείται πως θα γίνω μέλος,καλως ήρθες κιόλας :)

      Διαγραφή
  3. Οι συσκευασίες της Bourjois λατρεμένες! Το μανό υπέροχο χρώμα! Λατρεμένο το μπλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ λατρεύω Bourjois,έχω μείνει ικανοποιημένη απ'όλα τα προιόντα που έχω αγοράσει!Ευχαριστω πολυ :)

      Διαγραφή